La CUP de Torredembarra entra fins a 8 mocions al proper plenari municipal

La CUP de Torredembarra presentarà al proper ple 8 mocions.

En el transcurs del passat ple i durant els dies posteriors, la CUP va rebre crítiques dient que les mocions presentades tractaven temes de fora de la nostra vila. Aquesta afirmació no és certa, tenim l'exemple de la moció que demana l'auditoria del deute, per cert, aprovada al mes de juliol però encara sense executar.

Ahir mateix, en una entrevista a @OnalaTorre, el regidor de la CUP Toni Sacristan, va ser preguntat per aquest tema. Va ser el moment en el que va anunciar que en breu es presentarien 8 mocions que tractarien en exclusivitat problemes de Torredembarra. Aquestes mocions són les següents:

1. Moció per habilitar zones wifi a la vila de Torredembarra.
  2. Moció per l'estudi de la gestió municipal dels serveis públics externalitzats de l'ajuntament de Torredembarra.
  3. Moció per fixar un recàrrec de l'IBI als habitatges permanentment desocupats.
  4. Moció per demanar que l'Ajuntament Torredembarra renunciï a participar en els Jocs del Mediterrani 2017.
  5. Moció per la regeneració democràtica.
  6. Moció proposant l'adhesió de diferents mecanismes de participació ciutadana real a la vila de Torredembarra, amb l'objectiu de reformar el reglament de participació ciutadana vigent.
  7. Moció per la sanció dels immobles permanentment desocupats propietat d'entitats financeres i altres grans empreses.
  8. Moció per establir un conveni col·laborador amb la cooperativa Som Energia i la promoció de producció i consum d'energia verda a Torredembarra.

Totes les mocions parlen de Torredembarra.