Moció en suport del company Josep Mª Trenchs

El dimecres dia 30 de setembre es va celebrar el ple ordinari on la CUP va presentar una moció en defensa del regidor de la CUP-Alcover Josep Mª Trenchs.

Després dels resultats del passat 24 de maig, el company Josep Mª, va ser escollit regidor per la CUP a l'ajuntament d'Alcover. Un dia abans de la presa de possessió, l'empresa (PGI SPAIN) li va notificar el seu acomiadament, al·legant motius que no justifiquen l'acció. La raó real del seu acomiadament és que haver estat escollit com a càrrec electe de l'Ajuntament.

El regidor de la CUP a l'Ajuntament de Torredembarra, Toni Sacristan, va defensar la moció en favor del company acomiadat per motius exclusivament polítics. Davant dels retrets d'alguna de les formacions del consistori, com va ser el cas de Ciutadans, Toni Sacristan va al·legar que és una situació que li podria passar a qualsevol i que per aquest mateix motiu s'ha de condemnar l'acció de l'empresa.

Finalment la moció presentada per la CUP-Torredembarra va ser aprovada.

La moció va ser aprovada pel ple de l'ajuntament.